We begrijpen dat het vervelend is als je een klacht hebt over de dienstverlening van Dood Aas.
We vragen je vriendelijk om je klacht door te geven aan onze klantenservice. Je kunt dit doen per e-mail (gebruik hierbij het onderwerp “KLACHT”), via reguliere post, of telefonisch. Onze klantenservice zal je klacht zorgvuldig behandelen en streven naar een passende oplossing voor alle partijen.
Contactgegevens
Dood Aas
Einthovenstraat 45
1821 BV Alkmaar
Nederland
E-mail: info@doodaas.nl
KVK: 83210784
BTW: NL862771663B01
IBAN: NL55ABNA0138999406
Na ontvangst van je klacht ontvang je een bevestiging van ons. We doen ons best om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mocht de behandeling meer tijd in beslag nemen, dan houden we je hiervan op de hoogte. Als er geen passende oplossing wordt gevonden, kun je je klacht ter bemiddeling aanmelden via WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU klachten ook indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, bereikbaar via http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om deze via dit platform aan te melden.